Zvuková karta a nový uživatel

Radek Černý admin na pevosoft.cz
Úterý Srpen 31 13:41:34 CEST 1999

Jan Hejda píše ve zprávě <7qgbp0$amu$1 na news.vol.cz>.
>Jsem úplně nový uživatel REDHAT LINUXu, a tak se chci zeptat na 2 věci, jak
>nainstaluji zvukovou kartu  a vytvořím nového uživatele????

Zvukovku naistalujete tam, ze v linuxu zadate prikaz SETUP a tam si najdete
SOUND CONFIGURATION, potom uz si snad poradite

Noveho uzivatele zadate tak, ze se kouknete do souboru ETC/PASSWD a
pridateho a nebo pouzijte utilitu ADDUSER(nebo USERADD, zalezi na platforme)

Doufam ze sem pomohl

Radek Černý                      PeVoSoft
     PeVoSoft, Internet Service Provider, Webdesign, Webhosting, Netservices
     Czech Republic, Most
     Tel: +420 35 6124240 ,ICQ 32678335
     admin na pevosoft.cz, http://www.pevosoft.cz
     MOTTO: Fuck the Windows, Fuck the Gates, start the LINUX