Linux a nuke

rkanovsky na csas.cz rkanovsky na csas.cz
Úterý Srpen 31 14:09:31 CEST 1999

# Slysel jsem o programu nuke, ktery dokaze shodit NT. Kamarad mi tvrdi,
# ze je to nejlepsi system jaky zna a ze na neho linux nema. Chtel bych
# ho presvedcit o opaku. Nevite, kde ho stahnout, nebo sehnat ?

NO FLAME PLEASE

No nevim, jestli ho tim presvedcis. On totiz pojem nejlepsi system je hodne
subjektivni. Pro spravce, ktery nepotrebuje mit kompletni prehled co se v
pocitaci deje jsou skutecne NT dokonale. A ze nekdy spadnou ?  No a co nikdo
neni dokonaly. Ja bych se jej pokusil presvedcit spis moznostmi Linuxu, nez
ukazovat na nedostatky Win NT, protoze pokud bude chtit, urcite najde i
nejake nedostatky Linuxu( ted mne zadn e nenapadaji :)))).

Ale pokud je zatvrzely NTyckar, tak je to zbytecne. Nejkrasnejsi je prece
litat a klikat mysi.

Roman K.

BTW: Na shozeni NT nepotrebujete ani zadny specialni SW - staci ve foxce
otevrit 50 MB databazi.