FW: Delphi pro LINUX

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Srpen 31 14:15:10 CEST 1999

On Tue, 31 Aug 1999, Michal Krause wrote:

> No, to asi ne.
> <IRONIC>Ale kdyz chces psat kod rucne, nepotrebujes RAD tool :))))</IRONIC>

To myslim neni pravda nebo minimalne ne zcela. Navic ne vzdy musi byt
ten kdo ten kod pise clovek :-). Neni problem cut&paste kus
kodu proste "jen prilozit" treba ze souboru :), clovek pak nemusi
za kazdou cenu vse "naklikat" (protoze to treba jinak nejde).
Mam pocit (uz jsem na Delphi zase par mesicu nesahl - temer jsem napsal
bohudik, ale Delphi je ze sveta Windows tak jeste to
co se tvari, ze je pro lidi a ne pro stroje nebo samo pro sebe ;-))
, ze v Delphi kdyz znacim tlacitko ve formulari a nakopiruji
ho do "schranky" a dam "Vlozit" treba do notepadu, bude
tam kod v Pascalu :). Proste bych jen protestoval
proti tomu oznacovat nektere produky za porovnatelne s Delphi.
IMHO nejsou - skoda. Prevazne mi prijdou, ze faze "kdy je
treba neco napast" a kdy "clovek taha butonky po obrazovce"
je odtrzena od sebe a to v Delphi neni. Tam zadne faze nejsou
a je celkem jedno kde clovek zacne a jak pokracuje :)
    Tolko muj nazor :) BTW: DElphi zase moc neznam, co Ty?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic