PPP problem

Juraj Rehak glip na cyber-wizard.com
Úterý Srpen 31 14:38:48 CEST 1999

> Dobry den, potreboval bych poradit. Nemohl by mi nekdo objasnit radky
Noo... mozem skusit... nemam zrovna po ruke zdrojaky pppd, tak len co si
pamatam a co kernel dal ;]
> kde se mluvi o Received bad
> configure-ack, CCP terminated by peer, Compression disabled by peer,
To by este malo byt OK, proste ti druha strana zrusila kompresiu, lebo ju
nepodporuje, alebo ma zakazanu.
> IPXCP: timeout sending
Hmmm... ak ma ist cez to ppp-cko IPX, tak je zle nakonfigurovana druha
strana, ale skor by som povedal, ze tade ma ist TCP/IP a potom je blbost
skusat robit IPX connection ;]
> Config-Requests, LCP terminated by peer a ioctl(SIOCDARP): No such file
> or directory(2)
Tak tymto chcel len povedat, ze sa mu nepodarilo prekusat ziadnym NCP
(network control protocol), co by bolo IPXCP v pripade IPX alebo IPCP v
pripade TCP/IP. A ze teda zhadzuje aj LCP (link control protocol).
To ioctl je iba o tom, ze sa pokusil zrusit zaznam v ARP cache, ktory aj
tak neexistuje ;]
> Proste bych rad vedel jesly je ten log OK {nezda semi hlavne radka
> ioctl}
Nie je to OK, ale zaujimavejsie by boli parametre pre to pppd, pripadne
konfiguraky co pouziva.

> brana pppd[2349]:
> Received bad configure-ack: 01 06 05 00 00 00 02 08 00 00 00 00 00 04
No tak toto z hlavy neviem, mozem sa na to pozriet (ked sa dostanem k
svojej masine ;) ale vyzera to tak, ze druha strana poslala potvrdenie na
nieco o com tato strana nema potuchy, zeby to posielala.

--
                              .  ,           Glip