FW: Delphi pro LINUX

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 31 14:48:06 CEST 1999

Dne 31. 8. 1999 Petr Snajdr napsal:

> To myslim neni pravda nebo minimalne ne zcela. Navic ne vzdy musi byt
> ten kdo ten kod pise clovek :-). Neni problem cut&paste kus
> kodu proste "jen prilozit" treba ze souboru :), clovek pak nemusi
> za kazdou cenu vse "naklikat" (protoze to treba jinak nejde).
> Mam pocit (uz jsem na Delphi zase par mesicu nesahl - temer jsem napsal
> bohudik, ale Delphi je ze sveta Windows tak jeste to
> co se tvari, ze je pro lidi a ne pro stroje nebo samo pro sebe ;-))
> , ze v Delphi kdyz znacim tlacitko ve formulari a nakopiruji
> ho do "schranky" a dam "Vlozit" treba do notepadu, bude
> [...]

Ja jsem v nich naprogramoval docel dost veci, ovsem naposledy to bylo ve
verzi 2.0. Je pravda, ze srovnani s Delphi (potazmo C++ Builderem) na vsech
frontach nesnese zadny ze zde uvedenych projektu, ale uprimne receno,
borlandi produkty jsou podle me spicka ve svem oboru a tezko hledaji
konkurenty. Je to podobne jako treba s 3D animacnimi softy: Blender je
spica program, ale srovnani se Softimage nesnese...

S pozdravem