Adaptec 7897

Bohuslav Coufal bcoufal na onyx.cz
Úterý Srpen 31 16:22:03 CEST 1999

nainstaloval jsem ted jiny jadro (2.3.14) a ten radic to nenajde stejne. Verze
driveru je 5.1.19.

Problem bude v tom, ze ta masina je od DELLu a oni do toho doposu davali radice
kompatibilni s AMI raidem. Ted prisla nova varka a ejhle koukam radic se sice
neustale hlasi jako DELL PERC ale HW je to od nekoho jinyho. Po nejaky dobe
patrani jsem dosel na to, ze je to nejaky OEM ADAPTEC, ale to je asi v tuhle
chvili vse co z toho vymacknu. Jo jeste pro presnost, je to radic diskoveho pole
- ctyrkanal.

Bob.