Linus na CNN

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Srpen 31 19:59:22 CEST 1999

On 31 Aug 1999 15:37:19 +0200, Hlavienka Richard wrote:

: Asi pred 3-4 dnami bol na CNN dlhsi rozhovor z Linusom
: Torvaldsom pozeral to niekto?
: Ja som to chytil az na konci o com to bolo?

Cirou nahodou som to tiez nasiel pri prepinani kanalov.
V podstate klasicka debata na temu Linux, technologie,
firmy, Linux kontra Windows (vratane citatov z Haloween
dokumentov), nasadenie v oblasti serverov kontra
desktopy, graficke rozhrania, zmieneny problem
regulacie kryptografie, zopar dobrych a aj zopar
od veci otazok divakov... Slusne urobeny objektivny
material.

Treba pozriet na www.cnn.com, ci tam nie je prepis
(ale ked som pozeral den po tom programe, nebol).
Islo to 25. augusta od 21:30 nasho casu.

Konecne viem, odkial ma linuxovy tucniak ten usmev :-)

Zdravi
--
				Stano