Cesky tisk z editoru Ted?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 31 21:04:22 CEST 1999

Dne 31. 8. 1999 Milan Kopacka napsal:

> V cem je rozdil? Ghostscript emuluje PS tiskarnu i v techto ohledech.

Vazne? Nejak mi neni jasne, jak by tedy pak mel ten tisk vypadat. U PS
tiskarny provedu tento skript a dokud ji nevypnu, mela by misto rezidentnich
fontu pouzivat ty uploadovane. Kdyz jsem zkusil provest neco jako

(
echo serverdict begin 0 exitserver
cat *.pfa *.pfb
cat neco.ps
) | gs

a vysledek je, ze mi ghostscript zcela spolehlive spotrebuje vsechnu volnou
pamet a obvykle muzu byt rad, ze to odnesou jenom Xka a ne cely linux.
Pritom vzniknuvsi ps soubor ma pouhych 190 KB (ctyri uploadovane fonty +
jednoduchy text v ps fajlu).

S pozdravem