script na port 25

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Středa Prosinec 1 09:29:01 CET 1999

Dakujem, velmi mi to pomohlo. Potreboval som totiz poslat sms spravu z pocitacov
kde nesmiem mat nastavene dns. Mam este dve otazky:
1, Neviete ci sa neda nastavit sendmail tak aby najprv skontroloval lokalne ucty
potom lokalne aliasy a ak nic nenajde tak postu poslal inemu servru? (dns
nebezi ani ako klient)
2, Ak by aj bezal ako klient tak co sa s tym da spravit ked A ani MX zaznam
nesmie byt na tom druhom servri?

PS V tom prvom bode by som chcel upravit iba sendmail.cf . Po urcitych pokusoch
mi to nevyslo.

Igor

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17