linux & scanner Umax Astra, jde to?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Prosinec 1 09:46:26 CET 1999

On Wed, 01 Dec 1999, you wrote:
> Zdravim
> Ma nekdo zkusenosti s provozovanim scanneru Umax Astra 2000p na linuxu ?
>
> (Pripojuje se to pres paralelni port.)

V Linux Hardware Compatibility HOWTO (v99.3, 28 September 1999) je v kategorii
"  22.3 Unsupported" napsano: UMAX parallel scanners. Z toho bych
usuzoval, ze to nepujde, ale zatim jsem nemel potrebu to
drazdit prestoze presne tenhle scaner doma mam. Konecne
v podstate se mi ho nepodarilo rozbehnout ani pod Windows 2000.
asi 5 min. to scanovalo a pak pri pokusu o tisk (tiskarna je pripojena
na scaner) se zjevila modra obrazovka smrti a od te doby se mi sebemagictejsimi
zasahy nepodarilo scanovat, jen Wokna sverepe trvaji na tom, ze
detekovali UMAX Astra 1200P :-). Z toho bych usuzoval na
to, ze by tu mohla byt nejaka kompatibilita se starsimi 1200, 600 apod.
Nicemne pokud UMAX pouziva nejaky tajuplny protokol, je to
stejne k nicemu.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr