WWW mail pod GPL - IMP

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Středa Prosinec 1 10:42:06 CET 1999

No, tak se obavam nejhorsiho. Scripty  horde/imp se mi podarilo
z vetsi casti rozchodit, (ne zcela, protoze IMAP nemam) stravil jsem
na tom asi 15 hodin, rozvrtal si postgresql a vysledek je, ze jsem
nenasel ani naznak, ktery by podporil tvrzeni, ze umi i POP3.
Pokud se mylim, budu moc rad, kdyz mne nekdo vyvede z omylu
:
(
Vladimir

 Vladimir