spousteni perlovskych skriptu na RH 6.1.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Prosinec 1 11:16:58 CET 1999

On Wed, 1 Dec 1999, Petr Snajdr wrote:

>Ten adresar neni v ceste (PATH). Otazkou jen je zdali by mel nebo ne.
>
>--
>S pozdravem
>   Petr Snajdr

Otazkou? Hmm.. Predstavte si ze si nekde stahne nejaky balik
a budete si chtit prohlednout, co v nem je. Napisete 'ls' a
ono misto, aby se spustil systemovy 'ls', tak se spusti ten
v tom baliku, a uz to jede....
Takze, ja v tom osobne zadnou otazku nevidim, proste zakazat
a basta.

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/