Glibc2: zmatek v db knihovnach.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Prosinec 1 11:24:39 CET 1999

Dobry den!

Tak jsem pred nedavnem upgradoval z RH tusim 5.2 na 6.1 a tu
se objevilo nemile prekvapeni, ze mi to nechtelo kompilovat
nektere moje starsi programy vyuzivajici libdb.
Nakonec jsem sice nasel, ktere hlavickove soubory mam pouzit
a vuci kterym knihovnam mam kompilovat, chci se ale zeptat,
jaky smysl ma zmena knihovny, tj. jestli se jedna jen o
vylepsenou verzi, nebo se preslo na jinou knihovnu .

A vubec mohl by mi nekdo rict, jaky je rozdil mezi libdb a
libdbm a jestli to souvisi s tou zmenou mezi glibc a glibc2.
Mam v tom zmatek a v docech jsem nic nenasel.

Diky moc

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Zavrete okna! -> http://www.alt-f4.cz/