128 MB RAM disk

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Středa Prosinec 1 11:12:35 CET 1999

On 1 Dec 1999 10:09:02 +0100, Vmtlzslav Ko9ina <kosina na printsoft.cz> wrote:

>Dobry den,
>
>mel bych nasledujici dotaz. Potreboval bych vytvorit RAM disk o velikosti cca
>128 MB. V dokumentaci jsem se docetl ze lze vytvorit az 256 RAM disku, kazdy
>o velikosti max 16 MB. A tak se ptam jestli nejde treba udelat z 8x 16 MB RAM
>disku do RAID-0, proste takove ramdiskove md0.
>
>Predem dekuji za jakykoliv napad

Uspesne jsem delal ramdisk 90 MB, mam jen 128 MB RAM. Je treba pri bootovani
lila dat toto:

LILO: linux ramdisk=90000
            ^^^^^^^^

predpokladam, ze to funguje i pro ramdisk=128000

pak se na tom vytvori ext2: mkfs /dev/ramdisk 128000
a primountuje se to.

..Pokud je to to, na co jste se ptal.

--
                 Radek Liboska
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry