script na port 25

Středa Prosinec 1 12:12:18 CET 1999

On Wed, 1 Dec 1999, Igor Kilian wrote:

> Mam problem so scriptom na mailovy port. Ked dane prikazy napisem pekne rucne
> po jednom tak vsetko ide v poriadku. Ked som ich napisal do scriptu, tak to
> nefunguje. Neviete mi povedat preco?

Jak jiz bylo zmineno, problem je v tom, ze prijimajici strana proste
odmita komunikovat asynchronne. Pozoroval jsem to u sendmailu, ten (proti
vsi logice) zahazoval prikazy, u kterych se mu zdalo, ze prisly moc brzo
(pripada mi, ze tohle chovani tam museli naprogramovat schvalne).

> Este by ma zaujimalo ci by sa nedali dat premenne $1 az $3 do skriptu medzi
> ENDy tak aby boli rozvinute na parametre co sa zadaju skriptu. Ked som to
> skusal tak to neslo. (mimo cast END to pravdaze funguje)

To jste zkousel blbe:

$ cat <<END
> $PATH
> END
/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/home/peak/bin
$