IPX v Redhat 6.0 again :(

vladimir.kloz na dtg.cz vladimir.kloz na dtg.cz
Středa Prosinec 1 12:52:04 CET 1999

> Kernel je zda se zkompilovan spravne. Sitovku jsem nastavil pomoci
> ipx_interface jako primary zarizeni pro frame 802.2
> Ale kdyz dam slist, nebo chci pouzit jakoukolvi utilitu vyuzivajici ipx
> (ncpmount, napriklad), tak dostanu hlasku:
>
> slist: No servers found in ncp_open (obdobnou u jinych programu, nez
> slist).

Nevim cim to je, ale utilita slist mi funguje jenom pokud mam pripojeno
neco pomoci ncpmount. Jinak mi ale ipx chodi az na tento zadrhel, ke
konfiguraci pouzivam std. skripty RH.

Nevi nahodou nekdo, jakou odmountit fs, pokud napr nekde zresetuje server?
(nedavno se mi totiz stalo, ze server byl restartovan, zobrazil se
nejky broadcastr message, ale nez jsem ho stacil odmountit, tak byl dole.
A potom mi nezbylo nic jineho, nez restartovat pocitac)

S pozdravem
        VladaK

Vladimir KLOZ - LINUX administrator
DTG a.s. Prague