Potize s disky

Zdenek Havel havel na terezka.ujep.cz
Středa Prosinec 1 13:18:56 CET 1999

On Tue, 30 Nov 1999, Karel Dudasek wrote:

> 1) V jakem poradi mas ty SCSI zarizeni na ksande ( vcetne radice).
> Terminovat SCSI sbernici smi pouze posledni zarizeni.
kdyz to vemu od radice, tak dalsi je MICORPOLIS, pak IBM a nazaver CD-ROM,
takze jestli to dobre chapu, terminovat by mela ta CD-ROMka.
co se tyce LUN tak 1 - IBM, 2 - CDROM, 4 - Micropolis, jaky cislo ma
radic, to se mi nepodarilo zjistit, ale podle cislene rady to vypada tak,
ze si alokoval 0.

> 2)Pozor na to, nektere SCSI disky mely switch pro READ-ONLY.
> Potom mohly byt pouze pro cteni !! Navic tady mam i manual ke starsimu
> MICROPOLISU a dokonce ma switch, jestli ma byt SCSI1 nebo SCSI2 device.

Jedine co jsem na nem zapnul byla channel termination a termination power
by host. Jinak je swich podle potisku naswitchovan jako LUN ID 3.

Zdenek Havel
mail: havel na terezka.ujep.cz
IRC:  "Levah"
ICQ:  13484355