Off topic: Pripojenie monitora k UPS

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Prosinec 1 13:49:47 CET 1999

On 1 Dec 1999, Pavol Calfa wrote:

> Zdravim,
> 	pocul som nazor, ze nie je prilis vhodne pripajat monitor k UPS.
> Je to pravda?

Barevny monitor pri zapnuti nejak demagnetuje obrazovku ci co a v tom
okamziku zere kapku vic. Kdyz je pak zarizeni napajeno z UPS a Vy pri
tom zapnete monitor, muze dojit k pretizeni UPS. Ta muze zareagovat tim
ze prestane davat proud. Je treba mit UPS ktera je na to dimenzovana
a nebo vydrzi chvilkove pretizeni - respektive hned neskonci.