RH 6.1cz a XDMCP

Marek Dieze dieze na brn.pvt.cz
Středa Prosinec 1 15:25:46 CET 1999

Dobry den,
nainstaloval jsem RH 6.1cz final (img stazeny z ftp.linux.cz) na Compaq
Proliant. V /etc/inittab mam zadan runlevel 5 (boot do Xu). Na svem PC
mam RH 6.0cz take bootujici do X. Na 2 stanicich s Wir95 je naistalovano
X-win32. Problem je v tom, ze muj stroj a jeste jeden UNIX na siti
posilaji XDM broadcast (nebo jak se tomu rika) a da se na ne prihlasit z
tech Woken v grafice, ale ten RH 6.1 se nehlasi. Zkusil jsem tedy ze
sveho PC pustit druhou session X na ten RH 6.1 (X -query stroj_s_RH6.1
-once :1.0) a taky jsem se nesetkal s uspechem. Spusti X server, chvili
je videt "rozsypany pepr a sul" a pak to spadne s hlaskou:

Fatal server error:
XDMCP fatal error: Manager unwilling Host unwilling

Chovani bylo naprosto stejne kdyz jsem pouzil kdm i gdm. Na mem PC jsem
po zadani runlevelu 5 uz nemusel nic konfigurovat a chodi to. Procetl
jsem nejake man, hledal v archivu konference, ale jsem nenasel.
Ma nekdo napad cim by to mohlo byt? Zapomel jsem neco naistalovat?

Diky
	M.Dieze