IPX v Redhat 6.0 again :(

Martin Hnatek m.hnatek na sh.cvut.cz
Středa Prosinec 1 16:00:10 CET 1999

Jirka Kosina wrote:

> Zdravim,
>
> Prosim nekoho, komu se podarilo v RedHatu 6.0 zprovoznit IPX (ncp), at se
> mi laskave ozve.
>
> Vubec totiz nevim, kde by mohla byt chyba.
>
> Kernel je zda se zkompilovan spravne. Sitovku jsem nastavil pomoci
> ipx_interface jako primary zarizeni pro frame 802.2
>
> Ale kdyz dam slist, nebo chci pouzit jakoukolvi utilitu vyuzivajici ipx
> (ncpmount, napriklad), tak dostanu hlasku:
>
> slist: No servers found in ncp_open (obdobnou u jinych programu, nez
> slist).

V prve rade pokud IPX zkousite pomoci RH skriptu, tak je treba opravit chybu
v /etc/sysconfig/network-scripts/ifup-ipx, ktery hleda ipx_interface na
nespravnem miste ... vsude prepsat na /sbin/ipx_interface.

Jestli se vubec nejaky IPX provoz po segmentu vychytava poznate pomoci
ifconfigu, kde musi byt u prislusneho sitoveho zarizeni neco jako:

IPX/Ethernet II addr:03372110:0000B4501B5C

Dulezite je zkontrolovat, jestli se spravne nastavila sitova adresa. Take je
obcas potreba po nahozeni sitovky chvili pockat, nez se tyto hodnoty
detekuji.

Co se tyce slistu, stava se mi, ze jako prvni musi vylistovat servery root,
a pak teprve to jde pod normalnim uzivatelem.

    Hnatek