Posta pres modem...

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Prosinec 1 16:22:08 CET 1999

Dobry den,

mam takovouto situaci:
linux s qmail-em jako postovni server pro par stanic a s modemem.
Rad bych docilil, aby se:
1) lokalni zpravy dorucovaly hned
2) 2x denne se spustil nejaky script, ktery by vytocil cislo
providera a odeslal zpravy smerujici ven (a soucasne prijal
zpravy, ale to umim, stejne jako nahodit linku).

Bod 1) mam vyresen tim, ze jsem zapsal do concurrencyremote nulu.
Mate nekdo nejaky napad, jak rozumne vyresit bod 2) (nebo
pripadne oba body jinak)?

Dival jsem se na serialmail, ale ten IMHO dela neco jineho (nebo
ze bych se pletl?)...

Jde mi o to, ze zpravy "ven" jsou ulozeny ve fronte a ja
potrebuju nejak donutit qmail, aby mi je odeslal presne tehdy,
kdyz mam nahozenou linku, jinak aby v te fronte pokojne prebyvaly
dale... :-)

Diky za pomoc.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72