segmenty site

Pavel Trefny trefny na blatna.cz
Středa Prosinec 1 16:22:24 CET 1999

Musite si zapnout IP forwarding a bejt Vama bych vubec nepouzil ty
maskovaci pravidla.
Dale asi mate namysli ze pocitace z jednoho segmentu nevidi sdilene
slozky druheho. To bych udelal celkem jednoduse: zprovoznete si wins a
bude to bezproblemu.
PS: Kdyby byly nejake dalsi otazecky muzete se na me obratit soukrome.
S pozdravem
Pavel Trefny