Automaticke spusteni Apache v SSL modu

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 1 19:35:33 CET 1999

On Wed, Dec 01, 1999 at 06:32:42PM -0000, Petr Novotny wrote:

> Pokud vam do toho nekdo hrabl mezi predposlednim a poslednim
> prikazem, tak si muze hrat :-) My paranoidni bychom pred
> provadenim "openssl" spousteli "umask 077" v nejakem dostatecne
> zajistenem adresari.

  mate pravdu, ja to ale zadal proklate rychle z prikazove radky
  a nikdo to, doufam, netusil :-)))

  jinak dik za tip pro priste ...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."