WWW mail pod GPL - IMP

Vojtech Novacek linux na netcore.cz
Čtvrtek Prosinec 2 00:11:52 CET 1999

> Dobreho vecera preji

taky tak...

> Jak vysvetlim Apachovi, kde si ma brat include soubory?
> je to directiva php3_include_path ?
> i kdyz ji mam nastavenou, PHP scripty neznaji funkce,
> ktere jsou v includech obsazeny

v php3.ini (resp. php.ini pro PHP4) se to nastavuje pomoci include_path.
Toto nastaveni umoznuje, abyste nemusel zadavat v skriptech celou cestu
souboru (a samozrejme to nedela include ('*'); ).

> Z toho vyplyva dalsi otazka
> Jak zjisti, kterou funkci ma ve kterem .inc souboru hledat?
> nesouvisi to nejak s directivou php3_auto_perpend_file ?

Podle include nebo require ve vasem kodu.

> php3_auto_perpend_file mi ukazuje na soubor /etc/imp/perpend.php3
> takovy soubor jsem ale nikde nenasel. Co by to mohlo byt, a kde to,
> roste, pripadne jak bych to mohl vytvorit?

auto_prepend_file rika PHP, ktery soubor ma automaticky pridat pri
zpracovani pred vas kod. Pouziva se to zejmena pro nacteni include souboru
a nastaveni pro celou aplikaci. HORDE/IMP poziva knihovny PHPLIB, kde se
soubor prepend.php3 vyskytuje (includuji se zde knihovny pro PHPLIB).

K tomu, aby vam bezel IMP, potrebujete mit nainstalovany HORDE, a ten zase
vyaduje PHPLIB 7.x. V adresari horde-x.x.x/INSTALL je celkem dobry
step-by-step navod, jak na to.

S pozdravem
	Vojtech Novacek

	Vojtech Novacek		_-