WWW mail pod GPL - IMP

Čtvrtek Prosinec 2 00:16:07 CET 1999

Vladimír Fux napsal:
> Dobreho vecera preji
> php3_auto_perpend_file mi ukazuje na soubor /etc/imp/perpend.php3
> takovy soubor jsem ale nikde nenasel. Co by to mohlo byt, a kde to,
> roste, pripadne jak bych to mohl vytvorit?

Protoze se tu mnozi dotazy, jak rozchodit novy imp, tak jsem zabalil
scoji chodici konfiguraci (snad se vsim potrebnym) a hodil ji na
http://merlin.debian.net/imp-2.2.tar.gz
Je tam nejnovejsi imp, horde spolu se stabilni versi phplib.
Pak tam jsou nejake konfiguraky ve versi pro Postgresql. Je tam kompletni
dokumentace z .deb baliku.

Jinak pokud se vam to ani ted nevovede, prejdete na Debian.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz