Off topic: Pripojenie monitora k UPS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 2 08:39:32 CET 1999

| Odesílatel: Milan Sorm <xsorm na informatics.muni.cz>
| Wed, Dec 01, 1999 ve 01:49:47PM +0100 Petr Simek napsal:
| # On 1 Dec 1999, Pavol Calfa wrote:
| #
| # > Zdravim,
| # > 	pocul som nazor, ze nie je prilis vhodne pripajat monitor k UPS.
| # > Je to pravda?
| #
| #
| # Barevny monitor pri zapnuti nejak demagnetuje obrazovku ci co a v tom
| # okamziku zere kapku vic. Kdyz je pak zarizeni napajeno z UPS a Vy pri
> [...]

V zavislosti na tom, jaka je obrazovka, budto demagnetizacni obvod tam je,
nebo neni. U vetsich monitoru zpravidla je vzdy. Pokud ma monitor vetsi
rastr a mensi uhlopricku, demagnetizace neni zase az tolik potreba. 14"
monitoru ma degauss pomerne malo, 15 uz homaji casteji a u 17" kdyz neni,
tak ten monitor bych nechtel ani zadarmo; kdo ma platit za ekologickou
likvidaci srotu, ne?

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz