Off topic: Pripojenie monitora k UPS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 2 08:48:34 CET 1999

| Odesílatel: Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk>
| :> > Zdravim,
| :> > 	pocul som nazor, ze nie je prilis vhodne pripajat monitor k UPS.
| :> > Je to pravda?
| :>
| :> Jasne. Nejlepsi je pri vypadku proudu psat poslepu. :-)
|
| zartiky Vas prejdu v momente, ked lepsi monitor napojite na UPS a on Vam
pri
| nejakom divnom svihi v sieti vycucne velmi rychlo celu UPS ( z vlastnej
| skusenosti )

To je pravda, ale kupte si UPS, u ktere muzete regulovat toleranci napeti,
ve kterem UPS nebude raegovat. Nektere maji toleranci +-5%, jine +-10% a
nektere mohou jit az na +-20%. Nejlepsi jsou online UPS, u kterych je
spinany zdroj udelan tak, ze pracuje v celosvetovem rozsahu (tj. 110-260V).
Tam se vam pak nestane, ze by pri podivnych dejich na silovem vedeni,
vyhnila UPS. POkud nemate na online, tak si kupte tu, co ma nastavitelny
rozsah, anebo ten rozsah ma co nejvetsi.

| ak uz pripajat monitor na UPS, tak nejaky monochrom, co vela nezerie ..
| ( na server to predsa nevadi )

Server, server, porad jen samy server... ale co pracovni stanice? Rozdelana
prace, vypocty atd... I vypadek pracovni stanice muze byt v dusledku dost
velkou financni ztratou - napriklad ze mate platit penale za nedodrzeny
termin.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications