Gatos v.s. kursor (ATI ALL IN WONDER)

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Čtvrtek Prosinec 2 10:00:42 CET 1999

On Thu, 2 Dec 1999, Jiri Zach wrote:

> zdravim,
> 	pouzivam aplikaci gatos (Sledovani televize) na karte ATI ALL IN Wonder s
> ovladacem MACH 64. Vse je OK, az na jednu malickost, kdyz je program
> spusten, zmeni se kursor na obdelnik, uvnitr ktereho je jakoby 'zrneni'.
> Nesetkal jste se s tim nekdo ?
> Zkousel jsem ovladac mysi, nastaveni plochy atd... .Problem se vyskytoval v
> RH 6.0 a ted i v RH 6.1. Je to sice hloupost, ale at vse funguje, tak jak
> ma.

   Tenhle problem je v jejich FAQ. Souvisi to s rezervaci videopameti -
cili je nutne v XF86Config ubrat pamet pro video (popis viz ten FAQ).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========