staticke vs dynamicke linkovani (a thready ?)

Ales Pour pour na princip.cz
Čtvrtek Prosinec 2 19:07:22 CET 1999

Zdravim vsechny,
narazil jsem na nasledujici zahadu (alespon pro me to teda je...).
Mam multithreadovy program, ktery kdyz zlinkuju staticky, tak se mi po
ukonceni a joinuti jednoho threadu zablokuji ostatni. V dynamickem
zlinkovani to chodi jako z praku. Muze nejak zpusob linkovani ovlivnit
takhle program? Nesetkali jste se nekdo s necim podobnym?
Zaclo mi to delat na rh-5.2, tak jsem podeziral knihovny a nainstaloval
rh-6.2 ale tohle to nevyresilo...
(Konkretne jsem zacal pouzivat unixODBC manazer misto primeho linkovani
programu s ODBC ovladacem dane databaze a tohle se mi zaclo dit. )

Diky,

	Ales Pour