GNOME vs GDE

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 2 20:25:42 CET 1999

On Thu, 2 Dec 1999, Vladimir Fux wrote:

> Jsem priznivcem textove orientovanych prostredi, ale prece jen... Chtel
> bych zkusit ty cesky Xwokna, ale navim kteryj jestli GNOME nebo GDE.
> Doufam, ze tady nerozpoutam valku, ale chtel bych vedet, ktera varianta
> je jaksi uzitecnejsi, tj. je pro ni vice softu. Nebo je to jedno?

Tohle je pomerne typicka reakce Win uzivatele, ktery je zdesen, ze si muze
VYBRAT z vice manazeru....

Copak je tak tezke si zkusit treba 10 manazeru a zustat u toho, co mi sedi
nejvic?

Proste si uvedomte, ze ve svete FREE softwaru existuji vzdy minimalne DVE
moznosti jak nejaky problem resit! Od toho taky slovo free, ze :)
Jedna je pouzit uz hotovou vec, a druha je napsat si vlastni, pripadne si
ji ze zdrojaku upravit...

R.V.