kernel 2.2.12

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Čtvrtek Prosinec 2 20:28:52 CET 1999

> Tuto chybu take zazivam, prozatim bohuzel vubec netusim, cim je zpusobena.
> Stejne jako vy jsem zjistil, ze se projevi obcas pri dlouhem uptime a resi
> to restart tohoto linuxu. Je to RH6.0 s kernelem 2.2.12 a sitovkou 3com.

Cim to zpozdeni merite? mam na web serveru 2.2.5-15
a mam tuseni, ze se tam deje totez. Nevim, jestli je tam
3-com nebo planetka, (a fyzicky ho tady nemam) posledne
jsem ho shazoval po 17 dnech, kdy se web vlekl jako smrad,
a pritom masina mi na top davala vytizeni 0.00 0.01 0.00

Nemuze to nejak souviset s hodnotou TX resp. RX packets ?

Vladimir