Ted

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Prosinec 2 22:41:05 CET 1999

Dzon wrote:

> Zdravim,
> pouzivate nekdo Ted?
> Bohuzel mi obcas chodi maily BDY.RTF a Ted je asi zatim nejlepsi
> 'prohlizec' [SO mi nabiha asi minutu :(], jen jsem nezprovoznil ceske
> fonty. Puvodne jsem chtel ttf [podpora mi jede], ale v tomto smeru mam asi
> smulu. Pri pokusu o pouziti cz T1 to vraci nic nerikajici hlasky
> [cosi.c->"CourierNew"]
> Mate pozitivni zkusenosti?

Potrebujete soubor /usr/local/afm/xfonts.dir a potom
do stejneho adresare udelat symlinky .afm souboru.

Napr.

cd /usr/local/afm
ln -s /usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1/afm/*.afm .

Funguje to dobre. Pro fonty ulT1mo hledejte na

ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/Mirrors/Ted/

Najdete tam i castecne prelozene resources jako
jsou menu, dialogy a pod. v souboru ~/Ted, ktere
<hint> zatim marne cekaji na dokonceni ;-)

P.