GNOME vs GDE

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Prosinec 3 07:11:39 CET 1999

On Fri, 3 Dec 1999, Jiri Zach wrote:

> Gnome v 6.1 se taky tvari cesky a nevypadaji spatne. Windows manageru je ale daleko vice.

   JFYI: GNOME neni window manager.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========