Specialne pro marka antoziho

Pecinka na gr.pha.cdrail.cz Pecinka na gr.pha.cdrail.cz
Pátek Prosinec 3 09:34:38 CET 1999

> Od:	Jiri Zach [SMTP:zach na teranet.cz]
>
> Omlouvam se timto za rozpoutany flame, a slibuji ze uz nebudu nikdy o nic
> zadat.

A to je zásadní chyba. Neboť kdo se neptá, nic se nedozví.
Já to řeším pod BillSoftem pomocí prohledávání obsahu textu.
V každém příspěvku je na konci text s linkem na Meta-FAQ.
A to je ten text, který mi rozliší příspěvky z konference od ostatních.
Denně zabloudí tak maximálně jeden příspěvek. Většinou jde
o mail s přílohou. Ostatní desítky trefí do správné složky.

JOZA