IP aliasy

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Prosinec 3 10:27:11 CET 1999

> Nevi nekdo, jak jednoduse a funkcne pridat do RH6.1 7 IP-aliasy pro
> virtualni apache tak, aby je system pri bootu "bringnul up" jako aliasy
> a ne jako interface?

Interface ma jedno ip-cko. Vy si mozte spravit alias na interface s
nejakym dalsim ip-ckom. Alias ip na ip spravit nemozte. Keby sa to dalo,
tak wrappery by z toho boli nanervy, pretoze pri resolvovani by daostalo
rozne informacie.

Navyse ked to spravite pri boote, tak to zasiahne cely system a nie len
apache.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }