/etc/sysconfig/sound chyba

Pátek Prosinec 3 12:18:13 CET 1999

"HANUSIAK, Peter" wrote:

> V RH6.1 ked spustam startkde tak tento skript sa pozera na subor v
> $SUBJ a ked ho nenajde tak nespusta kaudioserver. Ja ho sice oblbnem
> tak, ze som ten skript zmodifikoval a on sa spusti a aj hra. Ale
> zaujimalo by ma co ma byt vlastne v tom subore. Ziaden man o tom
> nic nepise. Kde by som si mohol o tom nieco zistit? Alebo ak ho
> niekto mam mohol by ho poslat.

Tento soubor vyrobite programem sndconfig. Je tam jen definice typu
karty (naplneni promenne). Bohuzel, ten, kdo pocestoval sndconfig, tak
si neuvedomil, ze cestina v komentarich zpusobi, ze bash zacne tvrdit,
ze soubor neni shellovy skript, ale ze je to binarni soubor. Komentare
je proto potreba smazat nebo odhackovat.

Cili pro spravnou funkci zvuku v KDE je potreba:

opravit soubor /usr/bin/startkde, kde ma misto /etc/sysconfig/sound
spravne byt radek:
. /etc/sysconfig/soundcard

Tento soubor naplnuje promenou CARDTYPE typem karty (to za vas udela
sndconfig).

Ze souboru /etc/sysconfig/soundcard odstranit cestinu v komentarich
(resp. odstranit komentare).

Co ocekava kaudioserver v promenne CARDTYPE, bude napsano asi v jeho
dokumentaci :-)

--
                        Milan Kerslager