GNOME vs GDE

Petr Urbanec petr.urbanec na upce.cz
Pátek Prosinec 3 13:05:33 CET 1999

"Libor Mitrenga - SWH Zlín s.r.o." wrote:

> Poi instalaci, pokud jsem si vybral jen KDE, stejni se mi v3/4dy taky
> nainstaloval Gnome, a navíc se mi v3/4dy nabízí jako primární. Nenašel jsem,
> jak nastavit, 3/4e chci primárni mít KDE. Nebo taky respektive, 3/4e toeba Gnome
> nechci mít vubec nainstalován.

v distribuci RedHat-6.1 je spousta vzajemnych zavislosti. V pripade, ze
si pri instalaci vyberete jakoukoli aplikaci, ktera ma nadefinovano, ze
potrebuje Gnome, pak se nainstaluji i prislusne baliky s Gnome. Pokud
jsem pri instalaci RedHatu nechtel nahrat i Gnome, pak bylo jedinou
moznosti pri instalaci zvolit detailni vyber baliku a jednoduse si ty,
ktere potrebuji Gnome jsem nevybral. Je to ovsem zdlouhava prace,
prohlidnout si vsechny baliky.

Mezi windows-managery je mozne se prepinat pomoci programu switchdesk.
Ten pak nastavi, ktery manager je primarni.

Petr Urbanec
UNIVERZITA PARDUBICE