Sendmail: ..Permision denied.

Adam Hornik linux na max.af.czu.cz
Pátek Prosinec 3 14:17:43 CET 1999

Dobry den:
> kdy vam to zacalo delat? Fungovalo to nekdy? Proc to prestalo fungovat.
> Prava na /usr/sbin/sensible-mda.
kdy to zacalo, to presne nevim. bohuzel.
v dobje, ktery by (dle mne) mohla prichazet v uvahu, sem se
snazil udelat poradek v uzivatelich a pak sem prohazoval IP-cka.
do o toto: mam za ukol prenyst mail- a web- server ze staryho
Slackwera (i486,ide) na novyho Debiana (586,scsi).
`Vse' sem po havarii dal do puvodniho (provyzorniho) stavu, ale
stejne se (sendmail) nestal `schopnym'. Jeste bych moch podezirat
zmenu prav pri kopirovani, nebo zmenu cisel uzivatelu, ci group
v passwd,sh.,gr., ale to by se tykalo zmen pred zalohovanim,
takze.. asi budu instalovat od piky.

ale odpovjed' touzebne ocekavam.
ps: dyz uz sem navazal kontakt, chtel bych se zeptat, je-li
mozne pridat do databaze pakazzi i ftp, ktere nema ve fs
../binary-i386/.. (jakou syntaxi to dat do sources.list).
existuje nejaky citelny, delsi navod na vymozenosti Debianu na
webu?

> vse Debian stable?
ano fse je slink.

josef kral