Xa a 2 karty

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pátek Prosinec 3 13:39:19 CET 1999

On Fri, 3 Dec 1999, Michal Svec wrote:

> Neptal jsem se, na co je promenna DISPLAY, ale na co je "screen-number",
> tedy to cislo za jmenem pocitace a cislem displeje (host:0.0). Neni mi
> jasne, jak muze za soucasnych podminek vzniknout jina screen, pokud Xa
> nepodporuji (?) vice monitoru.

Napriklad proto, aby na jedne videokarte a jednom monitoru mohlo bezet
nekolik X serveru. Predpokladam ze jeste ani jeden nebezi:

$ startx

Ctrl-Alt-F2
prilogovat

$ startx -- :1

V tomto okamziku Vam jiz bezi DVA X servery, kazdy je na sve vlastni
konzoli (prvni nespise na 7 a druhy 8). Takto kazdy X server muze bezet v
jine barevne hloubce a aplikaci pri startu muzete pomoci DISPLAY
rici, kde se ma zobrazovat.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *