GNOME vs GDE

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Prosinec 3 14:43:14 CET 1999

> Při instalaci, pokud jsem si vybral jen KDE, stejně se mi vždy taky
> nainstaloval Gnome, a navíc se mi vždy nabízí jako primární. Nenašel jsem,
> jak nastavit, že chci primárně mít KDE. Nebo taky respektive, že třeba Gnome
> nechci mít vůbec nainstalován.

	Ono to skutecne jde, ale nesmite mit nainstalovan zadny progam (vcetne
gnorpm atd.), ktery potrebuje gnome-core nebo gnome-libs, ty zavislosti
jsou pomerne slozite provazane, takze IMHO stejne to gnome musite
nainstalovat spise quli aplikacim nez quli samotnemu Gnome - mne situace
take mrzi, protoze preferuji KDE, ale co nadelame, ze?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz