PINE trideni?

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Sobota Prosinec 4 01:21:17 CET 1999

 > Jde nejak v pine nastavit, aby tridil postu do ruznych folderu podle from:
 > (nebo jakehokoliv jineho pravidla) ?
 > Nikde se mi o tom nepovedlo najit zadnou zminku.

Verze 4.21 (pozor na buggy 4.20) podporuje tzv. Rules, prave na filtrovani
(ale je lepsi pouzit uz zmineny procmail nebo podobne), taky na barvicky
apod. Pokud bude treba podrobnejsi info, muzete se zeptat soukrome.

URI: http://www.washington.edu/pine/

Zdravi

                                       Jacek Kopecky
--
E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837