ipx vmware, ci routovani

nene xtluz01 na vse.cz
Sobota Prosinec 4 11:27:12 CET 1999

Dekuji Vam vsem za vase navrhy.

Nakonec se mi podarilo rozbehnout IPX routovani, ale zapomnel jsem na jednu
malou, ale podstatnou vec. Jde o routovani a ne o masquerade a proto se
cislo sitovky nezmeni, takze zase nic :-(

Chtelo by to ipx masquerade, ale to neni.

S tim registrovanim sitovky na sprave site je to horsi, protoze by se tim
zhroutila cely bezpecnosti system nasi site. Nezapominejme na to, ze si
kazdy muze pomoci vmware udelat stejne cislo sitovky, ktere mam ja. Nebo
bych taky mohl (v tom lepsim pripade) dostat odpoved, ze jsem liny
rebootovat do dosu. Tak nic, snad se to casem nejak podda.

Zatim ahoj

                        Zdenek