setuid

Tomas Vasek xvasek na fi.muni.cz
Sobota Prosinec 4 11:35:39 CET 1999

Dobry den,

> Nevim proc zakazujete pristup nekomu, kdo ma jiny nazor nez vy.

tak podle meho nazoru se tady nic takoveho nedeje. Kazdy at si ma nazor
jaky chce, ale at ho nevnucuje ostatnim na miste kde to neni vhodne.

> Zavrhnout moznost, ze by KGB ovladala nektere Unixove (Linuxove)
> systemy v Cechach, nebo dokonce oznacit cloveka, ktery neco podobneho
> tvrdi za blazna, take necem svedci. Prinejmensim o male toleranci pro
> nazor jineho.

Co je podle Vas mala tolerance? Nazory pana "setuid" jsme si vsichni
vyslechli, vetsinou s nimi nesouhlasime, protoze pro ne nejsou nejmensi
dukazy. Kdo s nimi souhlasi, tak se podle toho zaridi. To snad
staci, ne? Prece do sebe nenecham hucet! Tuto konferenci ctu uplne z
jinych duvodu nez aby me nekdo presvedcoval o podobnych vecech.

> Kdyz nejsou rozumne argumenty proti, tak takoveho cloveka oznacim
> za blazna.

To ne, ale kdyz nejsou rozumne argumenty pro. Ne, vazne, ja nikoho za
blazna nepovazuju, ale je potreba sve tvrzeni necim podlozit, jinak
je debata absolutne neplodna.

> To delal minuly komunisticky rezim s lidmi, kteri meli jiny politicky
> nazor. Ale to si vetsina z vas nepamatuje, protoze jste chodili tak
> maximalne do 3 tridy ZDS.

Tuto poznamku od Vas nechapu. Mira informace v ni obsazena je rovna nule
a irelevantnost k tematu je zrejma........

> Kdyz si "hackeri" z Czertu delali na Internetu (a nejenom v Cechach) co
> chteli, proc by to nemohla delat KGB? Proc zaplatili Hessovi 100 tisic
> marek?

Kazdy hacker Vam potvrdi ze existuji lepe a hure zabezpecene servery,
rozhodne se vsak neda rict, ze kazdy pocitac je hacknutelny nebo
hacknutelny tak aby to nikdo nepoznal. A to ze nekdo neco nekomu prodal?
To prece nic neznamena, stejne tak to mohla KGB koupit pro Billa
:-)))))))

> Tyto informace jsem cetl prave na teto konferenci. Nejsem priznivcem nazoru
> toho, co si tady rika "setuid", ale nekdy muze mit pravdu. Prinejmensim by
> se mu nemel zakazovat pristum.

S tim souhlasim, ale pod podminkou, ze nas o svem nazoru nebude neustale
presvedcovat. Svuj nazor rekl, OK, ale at mi netvrdi, ze jeho nazor je
jediny spravny a at mi sve myslenky neustale nevnucuje.

> To se tady objevuje mnohem vice nesmyslu.

Napriklad?

> Dostavat denne az 150 mailu.... cte je nekdo vsechny?

Driv jsem se snazil, ale fakt to nejde :-(

> Milan Sert
> __
> nemluvis-li reci meho kmene, jsi muj nepritel.

Aha, tak jestli je to skutecne takhle, tak to snad nema ani cenu
odpovidat.......

Tomas Vasek