Blikani ledkou.

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Sobota Prosinec 4 15:00:58 CET 1999

Marek Blasko wrote:
> Nasiel som program ifled ktori z danimy ledkamy blika podla stavu sietovky takze
> posielam (sukromne) a skus si to tam vypreparovat.

omlouvam se za delsi timeout, ale byl jsem chvili mimo (nekolikrat).
uvedeny program blika pomoci ioctl na prislusne zarizeni.
cele to funguje asi jako

#include <sys/ioctl.h> 	/* ioctl */
#include <linux/kd.h>	/* KDGETLED, KDSETLED */
#include <fcntl.h>

int main(void){
	int tty = open("/dev/console", O_RDWR);	/* bacha na prava */
	int leds;
	ioctl(tty, KDGETLED, &leds);
	ioctl(tty, KDSETLED, leds);
	close(tty);
	return 0;
}

zda se (aspon me), ze ve 3. argumentu pro ioctl bit 0 znamena scrollock,
bit 1 numlock a bit 2 capslock.
nicmene nekde v pocatcich threadu bylo receno
> (Nemohu pouzivat zadne IOCTL atd.....)
takze tudy asi cesta nevede. ale stejne je dobre to vedet.
vb

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU