SiS - 5595

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Sobota Prosinec 4 16:01:42 CET 1999

Jiri Kulhan wrote:

> Dobry den,

> ja mam SiS5597/98, tu hlasku dostavam taky, ale nevsiml jsem si niceho,
> cemu by vadila - dostavam se v pohode na 1280x1024. Zavada bude spis v X
> konfiguraku.. Pokud chcete, ozvete se mi na soukromy mail, muzu Vam ho

IMHO to nema s X nic spolecneho, na te desce je od SiS krome graficke
karty i IDE controler SiS5513, ktery JADRO osahava pri STARTU systemu
a vypisuju uvedenou hlasku. neni to zadne chybove hlaseni, jadro proste
rika, co zrovna dela, v jakem poradi testuje hardware atd. ja mam nejaky
PIIX4 od nejakeho intelu a pise to tam taky. a jede to.

vb

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU