Xa a 2 karty

Sobota Prosinec 4 16:21:59 CET 1999

On Fri, 3 Dec 1999, Michal Svec wrote:

> Neptal jsem se, na co je promenna DISPLAY, ale na co je "screen-number",
> tedy to cislo za jmenem pocitace a cislem displeje (host:0.0). Neni mi
> jasne, jak muze za soucasnych podminek vzniknout jina screen, pokud Xa
> nepodporuji (?) vice monitoru.

X protokol to podporuje. To, ze to nemusi podporovat konkretni
implementace, je jina vec. Navic se nemusi jednat nutne o podporu fyzicky
rozdilnych zarizeni: mam dojem, ze nektere Xservery umoznuji timto
mechanismem na jedne obrazovce najednou provozovat klienty v ruznych
barvenych hloubkach (overlays). Dale je to neco trochu jineho, nez
rozsireni Xinerama, ktere se objevi v XF86 verze 4, ktere umoznuje sdruzit
vic zobrazovacich zarizeni do jednoho "screenu".