kopirovani svazku ?

Sobota Prosinec 4 18:31:01 CET 1999

P.Nejedly na sh.cvut.cz (Petr =?iso-8859-2?Q?Nejedl=FD?=) writes:

> a ja vzdy myslel, ze pro ucely klonovani adresarova struktury slouzi
> cpio
> ze bych zil cely zvuj unixovy zivot v bludu...

V davnych dobach se skutecne pouzivaly prikazy cpio, tar nebo dump.
Ale od doby, kdy byla do GNU cp pridana volba -a, je "cp -a" zdaleka
nejjednodussi varianta co se syntaxe tyce (uvadi ji napr.
Hard-Disk-Upgrade mini HOWTO).  Maji-li se zachovat i specialni ext2
atributy souboru, pripadne diry v souborech, pak je potreba pouzit
kombinaci dump/restore. V pripade obvyklych instalaci to neni nutne.

Myslim, ze v pripade dotazu ohledne kopirovani filesystemu je lepsi
tazatele odkazat na nejake HOWTO (napr. Hard-Disk-Upgrade) nebo
FAQ. Nepresne odpovedi a jejich korekce zbytecne zvysuji informacni
sum v konferenci.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR