MC & vfs rpms Was: [Re: Instalacni interface k rpm]

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Prosinec 5 12:40:00 CET 1999

Ahoj!

> Staci dat "cd Balik.trpm#trpm" a dal uz to znate. Aby se to takhle chovalo
> defaultne, staci zmenit v souboru mc.ext radek `Open=%cd trpm:%p' na
> `Open=%cd %p#trpm'. Soubor mc.ext najdete na RH v /usr/lib/mc a v
> podadresari extfs skripty, ktere to vsechno zpusobuji.

Congratulations, you have just found a bug in midnight commander.

Jen by me zajimalo proc to nebylo poslano na mc-bugs na roxanne...

Vazne, poslete mi hezky diff -u a v pristi versi midnighta to bude
opravene.

> Dokumentace je jako obvykla slaby clanek. Nejlepsi je podivat se do
> konfiguracnich souboru a prislusnych skriptu.

Pravda. Jestli je nekdo ochotny dokumentaci opravit tak to
zacommituju.
								Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!