modem Well FM-56PC interni PCI

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Prosinec 5 01:58:12 CET 1999

Petr Hodan <hodan na sgi.fsid.cvut.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.SGI.4.03.9912042045370.2393-100000 na sgi.fsid.cvut.cz...

> zdravim,
> jeslti mate FM-56PCI-TP tak by nemel byt problem, je to cisty modem... viz
> http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html....
> je tam i navod atd...
Je to naprosto ciste hardwarovy modem? Kolik stoji a kde roste?

Ma nekdo seznam (nebo alespo vi o par) plne hardwarovych (oprava chyb,
protokoly atd.) internich PnP PCI modemech prodavanych v nasi male zemicce
na konci sveta, ktere pujdou rozchodit v Linuxu.

P.S.: Jake ma vyhody PnP v Linuxu. Jde to vyuzit?

Mila Kuchta