Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Petr Nejedlý P.Nejedly na sh.cvut.cz
Neděle Prosinec 5 23:03:02 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> server, kde sice u vlastniho vybuchu zadny svedek nebyl, ale na desce jsme
> pak nasli zuhelnatelou soucastku, od ktere se na desce smerem vzhuru
> tahnul ohon ze sazi. Myslim, ze to v obou pripadech byly kondenzatory (ze
> by elektrolyty?).
Tantaly, ty pekne cmoudi ;)

 > BTW: ftp je priklad docela zbytecneho programu. Neni vhodny ani
> pro pouziti lidmi, ani pro pouziti jinymi programy.

Hmm, tohle mozna je zrovna to, co neni mysleno uplne vazne, ale neda mi
to.
Ktery jiny ftp client umi prijata data tak snadno prohanet filtrem?
Takove "get <something> |mtv" by mi docela chybelo.

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

Nenik